Friday, January 7, 2022

Shopee | Telefon Rumah: Nokia 105

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebelum ini Sha ada kongsikan mengenai Shopee | Huawei F317 GSM Desktop Telephone (Use Simcard) kan.. Masuk tahun baru, telefon ini telah tamat riwayatnya.. Encik suami tak bagi beli jenis yang ini, jadinya Sha beli model Nokia ini.. Hehehe.. Penting untuk ada telefon dirumah sebab anak Sha yang sulung masih bergilir untuk sesi persekolahan yang akan buka ini.. Adik pula dah sekolah setiap hari.. Kalau ada apa-apa hal kecemasan bolehlah anak Sha gunakan untuk telefon Sha atau encik suami..

RM58.90 (harga asal) tapi Sha bayar RM40.43 je lepas tolak vaucer kedai dan coins yang Sha kumpul..

Encik suami kata jangan beli warna gelap.. Nanti susah nak cari.. Jadinya kita belilah warna pink yang terang ini.. Kikiki.. Comelkan.. Telefon ini datang dengan bateri dan charger.. Owh ya, boleh bubuh 2 simkad tau.. Tapi Sha guna 1 je..

9 comments:

  1. comeinya....teringat 1st hp dulu... nokia 3310 color biru

    ReplyDelete
  2. comelnya phone nokia ni. rindu pula phone nokia lama..haha

    ReplyDelete
  3. murahnya harga handphone sekarang. dulu harga Nokia ni beratus.

    ReplyDelete
  4. Comelnya colour pink! Hehe.

    Penting ada telefon di rumah sekiranya ada kecemasan. Semoga dipermudahkan urusan persekolahan anak anak sis :)

    ReplyDelete
  5. pernah belikan hp nokia spt ni utk arwah ayah. Tp dia sempat guna selama 2 bulan aje. Huhuhuhu....

    ReplyDelete
  6. Ok juga telefon ini ada 4G.

    ReplyDelete
  7. Dulu-dulu saya memang pengguna setia nokia, yang paling legend adalah nokia 3310..

    ReplyDelete
  8. Telefon anak mama.bawa pegi asrama ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »