Sunday, January 9, 2022

Nestlé Ice Cream Musang King Stick

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha masuk Petronas untuk aiskrim baru dari Wall's, malangnya tak ada.. Sebaliknya ternampak aiskrim durian ini.. Terus beli satu demi mengubati hati.. Hahaha.. Alasan.. Harga dia memang kayangan seperti mana rasa dia.. Kikiki.. Okaylah untuk rasa dan sesekali beli.. Bagi Sha rasa dia memang setanding harga dia.. Sedap.. Rasa durian yang sangat meriah.. Puas hati.. 

RM6.50

Comelkan.. Bentuk dia macam isi seulas durian.. kikiki..

4 comments:

  1. Woh sedapnya Sha .. tetiba teringhin nak makan doyan plak

    ReplyDelete
  2. Aiskrim kayangan. Pernah nampak kat 7e tapi tak terbeli.

    ReplyDelete
  3. mahal jugak tapi kalau rasa durian tu padu, berbaloi lah bayar 6.50 tu

    ReplyDelete
  4. mcm menarik, nak kena pergi cari. beli skali utk mencuba jd la kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »