Wednesday, January 19, 2022

Mesra Icy Himalaya Salt Series: Lemon, Plum & Timun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini satu lagi siri gula-gula dari Kedai Mesra Petronas iaitu Icy Himalaya Salt.. Jangan makan banyak sangat sebab gula-gula ini boleh buat anda rasa dahaga.. Harga dia RM1 je sepeket.. 

Ada tiga rasa iaitu lemon, plum dan timun.. Masa Sha beli ini, Sha fikir gula-gula timun mesti akan rasa pelik.. Tapikan rasa dia sedap.. Tak pelik pun.. Rasa timun, garam dan sedikit berangin.. Seriuslly sedap.. Plum pula tak berangin sangat, lebih kuat rasa plum dia aje.. Tak rasa pelik walaupun bergaram.. Lemon pun sedap.. Ada rasa garam dan sedikit berangin yang bergabung dengan rasa lemon yang padu.. Best..

Lemon - 6pcs
Plum - 6pcs
Timun - 7pcs

4 comments:

  1. ni bukan ubat sakit tekak ehh ahhahaha ingtkn ubat sakit tekak, tak pernah pulak nak cubanya

    ReplyDelete
  2. rasa dahaga tu maybe sebab menthol dan kandungan salt.

    ReplyDelete
  3. Macam best pulak gula gula timun. Menarik jugak kalau kaksha dah kata sedap.

    ReplyDelete
  4. Menarik utk dicuba..nk carilah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »