Monday, January 24, 2022

Novel | Putera Serigala Dah Datang (Magic Bean Cotton Candy #18) oleh Ng Hwei Wan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah yang comel mengenai putera serigala dan Cik Ahli Sihir.. Isabelle tak sedar yang dia ada kuasa ahli sihir dan mampu menghasilkan penyembuhan.. Tanpa sengaja Isabelle terkunci kuasa putera serigala yang diselamatkannya.. Kerana putera serigala tu jugalah Isabelle jadi takut dengan anjing.. Hinggalah satu hari bila putera serigala muncul semula didepan Isabelle untuk memulihkan kuasanya.. Adakah kuasa sahaja yang pulih atau cinta juga akan bersemi.. Memang comel je novel ini.. hehehe..

Sha baca pada 23/01/2022 dan selesai pada 24.01.2022..

Sha baca koleksi peribadi Sha..
Published April 2021 by Kadokawa Gempak Starz

5 comments:

  1. komik keeee mesti comel kan cerita ginii

    ReplyDelete
  2. mesti lah cinta pun datang sekali hehe

    ReplyDelete
  3. comel cover dia hehe..kak sha review buku saya pula nanti kalau free2 ye ;)

    ReplyDelete
  4. Mesti Isabelle jatuh cinta dengan putera serigala tu kan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »