Tuesday, January 18, 2022

Maggi Perisa Udang Pedas Utara

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jumpa maggi perisa baru ini dekat 99 Speedmart.. Belilah sebungkus sebab sellaunya kalau perisa udang ini mesti sedap.. Walaupun dia bubuh situ pedas, pada Sha tak adalah pedas melampau.. Yang pasti bau udang dia memang padu dan pekat.. hehehe..

Beli kat 99 Speedmart harganya RM6.75.. Kalau dekat tempat lain RM7 lebih.. Ada 5 pek dalam ni..

Sebungkus maggi ini ada mee, pes dan bawang goreng..

Disebabkan Sha tak makan bawang goreng dan sayur pun dah habis maka kita bubuh udang je.. hehehe.. Rasa macam kosong je maggi tanpa sayur sawi..

8 comments:

  1. Bakal terjebak gak ni karang ..confirm punya ..hehehe ..

    ReplyDelete
  2. terliur betul dengan gambar last tu hehe

    ReplyDelete
  3. Sedap tu kalau ada perisa udang.

    ReplyDelete
  4. apalah maggi tanpa sayur dan telur kan

    ReplyDelete
  5. wow mesti sedap ni sebab guna pes bukan serbuk. Boleh cuba beli nanti.

    ReplyDelete
  6. Dh cuba.boleh tahan haha. Yg tom yam belum lg

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »