Tuesday, January 25, 2022

Massimo Roti Krim Lemon Krunch

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terjumpa roti ini masa isi minyak.. Menarik.. hehehe.. Belilah satu sebab nak rasa kan.. Okaylah.. Tak adalah keterlaluan rasa cream lemon dia.. Bila gigit, terasa ketulan gula dalam cream lemon tu.. Okaylah untuk yang biasa makan biskut dengan cream lemon.. Seakan akan rasa dia..

RM1

3 comments:

  1. Tak pernah lagi cuba roti dengan krim lemon. Nampak menarik.

    ReplyDelete
  2. menarik jugak nih, rasa segar mesti bau lemon dia pun kuat

    ReplyDelete
  3. Biskut dengan cream lemon tak pernah makan lagi. Roti Massimo ni pulak macam tak perasan pulaka kewujudan dia.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »