Friday, January 14, 2022

Crispy Chocolatey Rice Cereal Crunchy Spread

Assalamualaikum..
Hye semua..

Crispy pun dah ada spread.. Sedap rasa dia.. Mewah dengan coklat dan ada ketulan beras.. Bila gigit je meletup-letup.. hehehe.. Tak manis sangat bila sapu dekat roti..

Crispy Chocolatey Rice Cereal Crunchy Spread (200g) - RM8.90

Nampak tak yang bulat-bulat tu.. Tulah bertih beras.. Sedap owh..

6 comments:

  1. mcm2 spread skarang...nmpk menarik

    ReplyDelete
  2. Pertama kali nampak spread macam ni. Macam-macam produk baru sekarang, kan.

    ReplyDelete
  3. Wahh dah keluar spread memang sedaplah makan dengan roti.

    ReplyDelete
  4. Memang sedap tu bertih beras, sedapnya bila dah sapu atas roti begini.

    ReplyDelete
  5. naissss ni kalau makan sambil tengok movie memang habis haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »