Friday, January 21, 2022

Wall's Yogurt Smoothie Strawberry

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pergh!! Sedap.. Memang berbaloilah beli.. Rasa buah strawberry dia memang best.. Rasa yogurt dan strawberry tu ngam dan tak masam melampau.. Sedang elok je.. Seriouslly tak masam.. Memang Sha akan beli lagi lepas ini.. Cuma tu lah, beli dekat kedai runcit kawasan felda jadinya Sha tak pasti harganya berapa.. Sebab beli barang lain juga..

Cantik pembungkusan dia..

Cantikkan.. Menggoda tak?? Hahaha.. 

5 comments:

  1. Belum pernah try lagi nampak menarik tu

    ReplyDelete
  2. yogurt + smoothie + strawberry = mmg kombinasi pebret nihhh...

    ReplyDelete
  3. kalau air yogurt strawberry pun dah sedap, inikan aiskrim. Haruslah sedap kan kaksha :)

    ReplyDelete
  4. Cantik warnanyaa. Nk kena carilah

    ReplyDelete
  5. Baru try..mmg sedap..rasa dia seakan rasa tealive strawberry smoothie tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »