Thursday, January 20, 2022

F&N Seasons: Apple Pomegranate Tea

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru ni menyinggah kedai ECO, beli barang untuk program di pejabat.. Masa jalan-jalan cuci mata tu, ternampaklah air F&N ini.. Disebabkan menarik, Sha pun belilah.. Not badlah rasa dia.. Tak pelik untuk lidah dan tekak Sha.. Rasa yang unik tapi menarik.. Sha minum sejuk sejuk, memang melegakan..

Dua tin RM2.20 (ECO Shop)

6 comments:

  1. x pernah rasa yg ni, dulu ofismate pernah beli yg sachet dari Turki..sedap..

    ReplyDelete
  2. masam-masam kelat kot rasanya ye? ke camna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak masam.. kelat pun tak.. hehehe..
      sedaplah.. dia macam serasi pula gabungan epal dan delima tu..

      Delete
  3. Wah menarik.. tak dapat imagine rasa dia mcm mana..

    ReplyDelete
  4. wow gabungan delima dan epal. Masam masam manis dah tentu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »