Saturday, January 8, 2022

Shopee | Pearl Beaded Glasses Chain / Face Mask Chain

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya kaca mata Sha tak hilang dah.. Selalu kalau dalam kereta atau tengah menunggu Sha selalu sangkut je atau letak dekat peha kaca mata ini.. Sha rabun jauh jadi bila nak membaca atau tengok telefon Sha akan buka kaca mata.. Selalu kaca mata tu jatuh dan tercampak entah ke mana.. Jadi bila ada rantai ini eloklah dia tergantung dekat leher.. Kikikiki.. Boleh juga guna untuk face masak tapi Sha memang beli untuk kaca mata Sha..

Black Pearl chain - manik tu penuh..

Grey Sapphire - yang ini separuh je ada manik, separuh lagi rantai kosong..


Tergantung elok di situ.. hehehe..

4 comments:

  1. Cantiklah rantai tue kak Sha.. Nie boleh buat aksesori barangan kemas nie.. hihihi...

    ReplyDelete
  2. Wow mcm.ni pun ada jual kat Shopee ye.. cantik

    ReplyDelete
  3. nice.
    aida bercadang nak beli utk facemask.
    tak beli aje lagi.

    ReplyDelete
  4. makin cantik design glasses chain ni. Saya pun selalu hilang spek kalau weekend tak pakai sangat sebab kat rumah je

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »