Saturday, January 1, 2022

Goodreads: My Year 2021 in Books

Assalamualaikum..
Hye semua..

Macam biasa, permulaan tahun 2022, Sha kongsikan perjalanan membaca Sha sepanjang tahun 2021.. Tahun yang mencabar dengan Covid19 dan juga banjir.. Memang tak sangka namun ini adalah ujian buat kita semua.. Semoga mereka yang ditimpa musibah sabar dan kuat melalui ujian.. Kita yang tak ditimpa musibah pun sebenarnya diuji juga.. Berikut merupakan perjalanan membaca Sha..

Sha berjaya baca 273 buah buku sebenarny tapi keluar 271 sebab yang 2 lagi tu merupakan bacaan kali kedua..

Ini merupakan buku paling pendek dan paling panjang yang Sha baca..

Purata bacaan Sha sehari lebih kurang 249 muka surat je.. Tak banyak mana..

Buku ini pula yang paling popular dan tak popular langsung..

Ini merupakan buku pertama yang Sha baca dan review..

Ini pula merupakan buku terakhir yang Sha review bagi tahun 2021..

273 buah buku berjaya dibaca walaupun targetnya 202 buah buku..

5 comments:

  1. wow!!! banyaknya buku baca... tahniah... nampaknya usaha kita perlu ganda lgi...thn lps x sampai separuh target buku dibaca...

    ReplyDelete
  2. Noblesse dah habis ke kak? Oh btw, happy new year. ^^

    ReplyDelete
  3. wowww...hebatnya Sha..terbaikk

    ReplyDelete
  4. Tahniah, Kak Sha. Semoga berjaya capai target untuk 2020 ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »