Friday, January 21, 2022

Novel | Kematian Bernyawa oleh Jeehan

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Buku ini hadiah dari seorang penulis buat Sha.. Memang meremanglah bila tengok cover dia.. hahaha.. Sha tak sangka juga Fajar Pakeer berjaya menerbitkan novel seram dan thriller yang menarik macam ini..

Cerita bermula dengan masa kini dan kemudiannya ada imbas semula yang disampaikan secara bergilir-gilir dengan sangat lancar.. Vina, Nol dan Kat merupakan tiga sahabat yang terpaksa melalui gangguan demi mencari jawapan.. Semuanya berlaku sejak lama dahulu.. Syaitan itu sentiasa cuba menyesatkan.. Dari Malaysia hingga ke Indonesia, pencarian mereka menemukan mereja dengan lebih banyak misteri.. Tapi.. Tu lah cerita ini tergantung.. Harap penulis cepatlah keluarkan sambungan dia.. Nak tahu apa lagi yang terpaksa dilalui Vina, Nol dan Kat demi sebuah jawapan..

Sha baca pada 18.01.2022 dan selesai pada 20.01.2022..

Koleksi peribadi Sha..
Published September 2021 by Fajar Pakeer

3 comments:

  1. Tengok cover memang seram. Cerita tergantung mesti ada sambungannya nanti.

    ReplyDelete
  2. tengok gambar kulit buku pun dah cam scary

    ReplyDelete
  3. Cerita tergantung tak best.. mesti ada sambungan nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »