Thursday, January 13, 2022

Shopee | Wall Fixed Mount Holder Mobile Phone Charging Stand Lazy Hanging

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebelum inikan Sha ada kongsi pasal telefon Nokia 105 kan.. Disebabkan telefon ini comel maka berusahalah Sha mencari tempat letak telefon dan rezeki Sha jumpa yang datang sekali dengan pelekat.. Pelekat dia pula kuat wei.. Kalau salah lekat, senget ke, memang tak boleh betulkan dah.. Jadinya lepas bubuh pelekat dia, pastikan lekat elok-elok.. Kalau tak kena reda jelah.. hahaha.. Sha beli warna hitam.. Beli extra untuk letak dekat pejabat sekali.. hehehe.. 

RM1.90 je satu.. Yang warna putih tu pelekat dia.. Double side tape..

Setelah dilekat, eloklah telefon tu disitu.. Kebarangkalian untuk hilang menjadi kurang.. hehehe.. Nak charging pun senang sebab ada lubang tu.. Sha lekat ini dekat dengan punca elektrik..

2 comments:

  1. Yang bestnya tu: Kebarangkalian untuk hilang menjadi kurang.

    ReplyDelete
  2. macam kemas pulak bila ada holder dekat dinding macam tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »