Monday, January 10, 2022

Mayora Coffee Joy: Coffee Biscuit

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat peminat kopi, Sha cadangkan anda untuk cuba biskut ini.. Harganya murah RM2 sebungkus tapi meriah dengan rasa dan bau kopi... sedap wei.. Kepingan yang nipis, bersalut gula halus dan sangat rangup.. Memang tak sedarlah habis sebungkus bila dah mula mengunyah.. hehehe..

RM2 (142g)

Nampak tak kenipisan dia..

Dapatlah penuh sebalang kecil..

4 comments:

  1. feveret nih..sebab nipis tak sedar mkan byk keping..hehe..

    ReplyDelete
  2. Yang ni boleh makan macam tu je. Tak perlu cicah kopi. 🤭

    ReplyDelete
  3. di kedai ECO ke kak? Dap dap dap..

    ReplyDelete
  4. tak pernah nampak lagi biskut ni. No wonder lah rangup, nipis je biskutnya. Confirm ngap ngap habis

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »