Friday, April 9, 2021

Jamuan Menyambut Ramadan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pejabat Sha buat makan-makan sempena nak sambut Ramadhan.. Tempah nasi putih, sambal belacan bersama gulai lemak udang dan pucuk ubi.. Lepas tu kawan-kawan bawa kek, donut, buah tembikai, agar, kuah durian bersama roti.. Kebetulan rezeki murah hari ini ada pula orang bagi nasi tomato, memang meriahlah meja.. Memang selalu buat makan-makan sebelum puasa ini.. Walau siapa pun bosnya, tradisi tetap diteruskan.. hehehe..

Menu kami hari ini.. Meriahkan.. hehehe..

Nasi tomato yang diberikan kepada kami.. Semoga murah rezeki si pemberi.. Aamiin..

9 comments:

  1. Meriah betul makananyaaaa, dah tak lama kan nak berpuasa, nanti tak boleh makan makan gini dah kan masa berpuasa hihihi

    ReplyDelete
  2. meriah betul majlis sambut puasa ni heeh

    ReplyDelete
  3. sedapnye gulai lemak udang, macam nak buat tuk menu tgh ari je arini

    ReplyDelete
  4. best nya jamuannnnn... dpt mkn sedap2 hehehe
    thn ni opis sy mmg x buat hrp raya nnt ada laa jamuannya ;-)

    ReplyDelete
  5. sedapnya gulai lemak udang pucuk ubi. Pemanis mulut ada, kuih muih ada meriah makan makan :)

    ReplyDelete
  6. meriahnyerr nasi tomato.. 😅

    ReplyDelete
  7. Sama plak menu dengan makan-makan kat opis saya

    ReplyDelete
  8. Bila tgk masa 1 Ramadhan Rasa nyesal plak hihiii

    ReplyDelete
  9. Sedapnya makanan kak. Semoga murah rezeki kak. InsyaAllah. Aamin. Selamat menyambut ramadan kak. huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »