Friday, April 9, 2021

Minuman | Nescafe Tarik Kaw Kopitiam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cantikkan warna tin dia.. Merah gitu.. Rasa dia pun lebih kaw dan memuaskan.. Nescafe kan, mana pernah tak sedap tambah Sha memang penggemar nescafe dan kopi.. Jangan lupa mencuba ye..

RM2.50

7 comments:

  1. wahhhh banyak flavor baru ea sekarang. Tak suka sangat yang kaw ni

    ReplyDelete
  2. Tarik kaw tu yang sedap tu. Tapi saya jarang nescafe. huhu

    ReplyDelete
  3. first time nampk tin warni ni. baru ke?
    pekena nescafe memang sedap je..

    ReplyDelete
  4. harga tak mahal mcm ni, mmg boleh try kan tak rugi mencuba

    ReplyDelete
  5. ha ah cantik laa tin dia sy x jumpa lg ;-)

    ReplyDelete
  6. Nescafé law.. takut nak minum sebab akak ni selalu sakit kepala kalau minum neacafe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »