Wednesday, April 7, 2021

Kemalangan Yang Tak Disangka

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini nasib Sha kurang baik.. Kerusi yang selalu Sha duduk di Kaunter patah dan Sha jatuh.. Jatuh ke kanan bukan terlentang ke belakang.. Peha Sha timpa pemegang kerusi.. Sakit owh.. Petang masa nak mandi nampak peha tu membengkak dan ada bintat bintat darah beku.. Encik suami tanya nak ke hospital ke, Sha tak nak.. Tuam dengan ais je cadangnya.. Lepas tu leher belah kanan pun rasa tergeliat.. Rezeki hari Rabu.. hehehe.. Macam nangka busuk pula jatuh bedebap.. Kerusi lama kan.. Sampai masanya patah lah.. Sha ada kongsikan di status FB mengenai hal ini dan ada satu komen tu buat Sha tergelak.. hehehe..

Inilah komen yang Sha maksudkan tu.. Dari penulis novel.. Kikiki.. Comel je komennya..

12 comments:

  1. moga takde apa2 dan baik2 sj

    ReplyDelete
  2. Hahahaha pandai penulis tu buat lawak. Btw get well soon kak sha :D

    ReplyDelete
  3. alahai 😅 semoga cepat baik ye kak

    ReplyDelete
  4. Aduh! Sakitnya di situ. Semoga cepat baik lebam dan sakitnya tu kaksha. Aaminn

    ReplyDelete
  5. MOga xde pape yg serius sha..tuam tuam ye bhgian yg bgkak tu :)
    take care sha!

    ReplyDelete
  6. hahaha haritu kerusi saya patah jugak tapi nasib baik tak jatuh. get well soon kaksha :)

    ReplyDelete
  7. Allahu kaksha... get well soon.. huhuhuhu kesian kak sha

    ReplyDelete
  8. sampai bengkak tu mmg sakit sha... kalau rs x selesa jumpalah doc.
    syafakillah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »