Sunday, April 25, 2021

Makanan | KFC Cereal Cheezy Fries

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru-baru ini Sha beli KFC untuk Amani, ternampak menu baru ini.. Sajalah cuba satu sebab nampak menarik.. Sha ambil saiz besar, boleh kongsi bersama.. Walaupun persembahan dia tak sama macam dalam gambar namun rasa dia memang ohsem.. Seriusly sedap dan best untuk dibeli lagi.. Ini rasa pada tekak Sha tau.. Korang mungkinlah tak suka.. Sha dna keluarga memang suka.. Berbaloilah dibeli.. Kentang goreng banyak, sos keju banyak, serbuk cereal tu pun banyak.. Puas hati..

RM5.99

8 comments:

  1. Saya pun dah cuba. Memang kena dengan selera saya. Sedap kalau makan masa masih panas.

    ReplyDelete
  2. Menu baru ke kak Sha? Biasa beli yang chessy loaded potato bowl ke apa tah namanya hehehe. Itu punn sedap :D

    ReplyDelete
  3. Menarik tu ada taburan cereal dan cheesy. Boleh cuba nanti. Tak nampak lagi menu baru ni

    ReplyDelete
  4. haritu ada tengok tapi takut tak sedap. hehehe esok boleh la gi beli

    ReplyDelete
  5. Waah? Sedap pula itu makanan, jadi ngiler pengen segera menyantapnya udah gitu dalam porsi besar pula semakin puas dalam menyantapnya. Tapi ? Tahan rasa ngiler karena tuh makanan , kan lagi puasa tahan hingga waktunya berbuka tiba. 🤩😀😆😃😄^_^

    ReplyDelete
  6. wahhhh boleh try ni...so far utk berbuka belum beli kfc lg hehehe

    ReplyDelete
  7. Belum pernah cuba lagi. Nak try la nanti.. Tak perasan pula ada menu baru ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »