Monday, April 5, 2021

ebook | Cuma Kucing Yang Tahu oleh Kaoru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik yang comel walaupun tak logik.. hehehe.. Kisah Latte yang masih bersekolah tapi terpaksa menguruskan sebuah cafe.. Cafe yang hanya membebankan kerana beroperasi pada waktu malam sahaja sebab Latte harus ke sekolah.. Sehinggalah muncul 3 ekor kucing yang kemudiannya bertukar menjadi manusia.. Dengan adanya mereka bertiga cafe Latte mula menjadi terkenal disebabkan mereka bertukar ke manusia yang kacak dan menjadi pelayan di cafe Latte..

Sha baca dan selesai pada 04.04.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published December 2015 by Gaya Unggul Resources Sdn Bhd

5 comments:

  1. Sesekali baca cerita ala fantasi begini pun seronok kan..

    ReplyDelete
  2. kucing pun tahu buat bisnes..hehe

    ReplyDelete
  3. Kaoru!! Dulu memang fav komik Kaoru ni :) Memang best komik Kaoru and mesti kacak-kacak..hehehe

    ReplyDelete
  4. comel cover buku macam anime :)

    ReplyDelete
  5. this is so anime!! mcm cita fruit basket

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »