Monday, May 31, 2021

Goodreads | Bacaan Mei 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan ini berjaya baca 15 buah buku/ebook je.. hehehe.. Asyik dengan drama Jepun/Korea.. hahaha.. Suka sangat terpesong dari misi.. Gitulah.. hehehe.. Tapi bestnya bulan inu Sha berjaya baca dari Rak Fizikal Sha.. Cadangnya nak kurnagkan jumlah buku dari rak tu.. hehehe.. Kita sambung bulan depanlah pula misi ini..

 

5 comments:

  1. tak terlawan saya tahap membaca kak sha ni, hebat!

    ReplyDelete
  2. Tudia, sebulan 15 buku tu sangat banyak bagi As. As tahun ni 1 buku pun bekum habis baca....

    ReplyDelete
  3. Ni dah cukup banyak dah walaupun kebanyakannya ebook.

    ReplyDelete
  4. 15 tu not bad kak sha hehehe. Saya baru 2 novel baca >.<

    ReplyDelete
  5. Banyaknya Sha. Saya baca 2 buku dari sebelum raya tak habis-habis. Tapi buku tebal lah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »