Sunday, May 2, 2021

Shopee | Shopping Kopi, Teh & Kekacang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mudah betul bila boleh beli barang online.. Tak cukup je barang dirumah, terus cari dekat Shopee.. hehehe.. Lepas tu mulalah terselit satu dua barang yang tak patut.. Nak beli teh je sebenarnya tapi terbeli kopi sebab promosi dan plastik sampah.. hahaha.. Gitulah perempuankan..

Meriahkan.. hehehe.. Beli teh, kopi dengan plastik sampah.. hehehe.. Shaker tu memnag datang sekali dengan teh roselle+hibiscus infusion..

Percuma 2 bekas kecik dan satu sachet white coffee..

Niatnya nak beli kacang Pistachio je tapi ternampak Gajus tu macam menarik.. Belilah pek kecil.. hehehe.. Pistachio tu Sha beli 1kg (RM53.10) tapi dia bungkus 500g x 2 untuk memudahkan packing pos agaknya.. hehehe.. Gajus tu pula 250g (RM29.50 kombo dengan Pistachi 250g)  je.. 

10 comments:

  1. Kannnn, nak beli 1 je barang, tup tup terbeli 3/4/5 barang hahahaha.

    ReplyDelete
  2. Sedapnya kacang gajus. Lama dah tak beli.

    ReplyDelete
  3. Tak sah kalau tak berkenan dengan benda lain. Dia alang alang pos sekali kan. why not memborong gitu. hihi..sedap tu kacang kacang pilihan kaksha.

    ReplyDelete
  4. semua di hujung jari kannn..senang!

    ReplyDelete
  5. amboiiii memborong nampak ;-)

    ReplyDelete
  6. Selalu kalau online akan beli banyak sebab dah alang2 kena bayar postage. Haha

    ReplyDelete
  7. sakan ea kak sha memborong hahaha

    ReplyDelete
  8. kekacang mcm ni , mmg best !! good for diet tapi mahal gila

    ReplyDelete
  9. Best ni. Snacking kacang sambil minum kopi.

    ReplyDelete
  10. Selalu jugak,beli brg dapur kt shopee ni klw kekangan masa nk terjah supermarket

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »