Friday, May 28, 2021

Minuman | F&N Sparkling Apple Barley

Assalamualikum..
Hye semua..

Hurm.. Yang ini rasa dia pelik sikit pada tekak Sha.. Macam tak berapa ngam.. Sparkle tu terasa kuat dan apple dengan barley tu macam tak kena.. Ini rasa di tekak Sha tau.. Tekak korang, idak lah teman tau.. hehehe.. Beli dekat 7Eleven je.. Harga RM3 lebih..

4 comments:

  1. Tak pernah cuba lagi.. Nanti ada masa lapang saya try

    ReplyDelete
  2. Ohh ada barli jugak ye. macam pelik juga gabungan ni. Nak tahu rasa dia, kenalah rasa sendiri ikut selera ke tidak.

    ReplyDelete
  3. Yang ni ok lah rasa. Not bad. Cuma rasa dia ada sikit macam cuka epal.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »