Tuesday, May 4, 2021

Video | Baju Raya by Floor 88

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini antara kumpulan yang lagu rayanya ditunggu-tunggu.. Hehehe.. Ada je jalan cerita menarik dalam lagu raya mereka.. Macam kali ini bercerita pasal baju raya yang jatuh dalam longkang.. hahaha.. Kalau tengok perjalanan muzik video dan juga lagunya memang comel dan emnarik.. hahaha..

8 comments:

  1. Floor 88 ni lagu dia semua best best. Storyline dalam lagu punn boleh tahannnn hahaha.

    ReplyDelete
  2. anak nadia cukup suka dengan lagu-lagu daripada Floor 88..dia kata liriknya best2 dan sempoi

    ReplyDelete
  3. Dah tengok muzik video dia. ada je jalan cerita dia kan. Baju raya dari alas meja, langsir semua. tak pasal pasal kena jahit sendiri sebab baju raya jatuh dalam air.

    ReplyDelete
  4. floor 88 mmg tak pernah mengecewa kan !!!

    ReplyDelete
  5. best..dah layan dah. lagu pun sempoi

    ReplyDelete
  6. Okey, lepak sini layan lagu diorang jap :)

    ReplyDelete
  7. Terhibur akak tengok. Dah macam musical dah...

    ReplyDelete
  8. Hahahaaaa sukanya dengar lagu ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »