Tuesday, June 15, 2021

Day 7 PKPD PSAS

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari kedua PdPR, pening dibuatnya.. Internet macam siput.. Perlahan ya amat lepas tu kejap ada, kejap tak ada.. Terus rasa macam nak nangis.. hahaha.. Dengan anak nak PdPR, mak pula nak kursus.. Geram tau bila internet bermasalah.. Alahai internet, tolonglah stabil demi memudahkan proses pembelajaran, pengajaran dan juga perkerjaan.. hahaha..

Macam-macam perasaan bila ber PdPR dan BDR ini.. Hahaha.. Cabaran bila hujan je, internet pun macam chipsmore.. Nak memastikan anak-anak membuat tugasan yang diberikan guru.. Sekolah pagi dan juga sekolah petang.. Paling tak menahan si kecik la, ada je alasan dia.. hahaha..

Sambung kursus atas talian.. Cukup dua hari.. Yeah!!

Pagi buat nasi goreng sardin sebagai sarapan anak-anak..

Alhamdulillah.. Hari ini terima sumbangan dari Kerajaan Negeri Perak.. Ada beras, kicap, cili sos, teh, kopi, garam, biskut marie, bihun, seekor ayam, maggi, susu pekat, sardin, labu, minyak masak, tepung gandum, gula dan telur 30 biji..

7 comments:

  1. Betul tu, Kak Sha. Memang mencabar kalau Internet perlahan masa PDPR ni.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah sha dapat bantuan..sgt2 membantu time2 PKP ni kan :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah
    Ada sumbangan daripada kerajaan negeri

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah mudahan murah rezeki kerajaan negeri perak. BDR ada orang suka tapi huhuhu kita tak suka tapi demi negara ehwah over tau ahkak ni.hehehehe selamat berbdr dan berpdpr

    ReplyDelete
  5. Kursus apa tu siap ada gambar Kate Middleton ��

    ReplyDelete
  6. bab internet la paling tak suka kalau bdr ni. stay strong kak sha

    ReplyDelete
  7. sejak2 ni.. mmg internet suka buat hal la.. huhuhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »