Tuesday, June 22, 2021

Komik | Aku, Kau & Meow oleh Artis-Artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak membaca komik.. Hehehe.. Sesekali layan bacaan ringan macam ini memang seronok.. Cuma ada antara komik ini keluar dekat kompilasi yang lain.. hehehe.. Okay je.. Tema komik kali ini ialah mengenai kucing dan siri Meow ini ada 2.. Gambar muka depan dia menarik.. Untuk buku satu ini menggunakan seorang perempuan bersama seekor kucing berbulu oren.. hehehe.. Memang comel.. Komik ini pada Sha sangat berbaloi untuk dibeli dan dibaca kerana penggunaan Bahasa Melayu yang bagus serta mengandungi pengajaran yang boleh dijadikan tauladan. Selain itu, komik ini tidak bosan untuk dibaca kerana terdapat banyak babak yang mencuit hati dan boleh dibaca santai oleh sesiapa sahaja..

Antara tajuk yang ada dalam komik ini:-
Cinta Meow - Ben Wong
Adimiaw - Ash Kun
Koo Cheng - Furqan Ilahi & Danial Haikal
Jimi & Dua Kucing - Fadhli Hamdan
Balong: Kucing Zombie (Prolog) - Froggypapa
Robowaja: Kucing Tok Jimi - Ardone
Keke Kami - Ayoi
Pencinta Kucing - Reja

Komik ini koleksi Imani.. Sha pinjam baca je.. hehehe..
Published February 2019 by Komik-M

6 comments:

  1. Comel je meow tu. Komik terhebat ialah GILA-GILA..dolu2 lerrr

    ReplyDelete
  2. Seronok sesekali baca komik anak. Komik aku, kau dan meow ni rasanya Firdaus pun ada.

    ReplyDelete
  3. komik kanak-kanak memang banyak yang santai kan sebab nak tarik minat membaca

    ReplyDelete
  4. sesekali santaikan otak kan sha... lyn komik laa😊

    ReplyDelete
  5. Comelnya. Peminat kucing mesti tak lepaskan peluang baca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »