Thursday, June 24, 2021

Makanan | Hershey's Strawberry 'N' Cream

Assalamualaikum..
Hye semua..

Coklat putih dengan kepingan strawberry.. Sedap.. Sha tak berapa gemar coklat putih sebab manis tapi yang ini tak manis sangat.. Terasa kepingan strawberry tu dalam setiap gigitan.. hehehe.. Tak sempat nak ambil gambar coklatnya, dah selamat masuk ke perut.. hehehe.. Memang berbaloilah beli pada Sha.. 

RM4.99 - Sha beli di Shopee..

8 comments:

  1. mesti manis...coklat putih tu la masalhanya..manis macam susu pekat manis. akak suka milk choc...

    ReplyDelete
  2. sy tggu hersheys buat dlm size bsr br puas nk mkn😆

    ReplyDelete
  3. Eii comelnyaaa packaging dia! Okay lah tu kan kalau tak manis sangat, kalau manis sangat tak sedapp jugak kan hehehe

    ReplyDelete
  4. coklat hersheys memang terbaik lah

    ReplyDelete
  5. Ada nampak dlm shopee tp tak beli lg hwheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »