Wednesday, June 2, 2021

Wordless Wednesday 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..


12 comments:

  1. sama sama kita patuhi SOP ye :)

    ReplyDelete
  2. Semua kena ingatkan diri masing-masing kan Sha.

    ReplyDelete
  3. P.S. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang 'Abam Kie Birthday Giveaway'! Untuk maklumat lanjut sila klik link di bawah. Terima kasih dan harap maklum.

    http://www.zukidin.com/2021/06/keputusan-happy-birthday-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  4. Semoga rakyat Malaysia mematuhi SOP yg telah ditetapkan.

    P.S. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang 'Abam Kie Birthday Giveaway'! Untuk maklumat lanjut sila klik link di bawah. Terima kasih dan harap maklum.

    http://www.zukidin.com/2021/06/keputusan-happy-birthday-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  5. stay safe :)
    saudara iena pun dah ada seorang kene covid..kawan2 ramai jugak yg kene..semua dapat dari kawan pejabat.. nasib baik iena WFH

    ReplyDelete
  6. Stay safe, Sha! We can do it :)

    ReplyDelete
  7. Betul tu, sentiasa waspada berhati2...

    ReplyDelete
  8. Semoga kita dijauhi daripad jangkitannya

    ReplyDelete
  9. Semoga kita semua terhindar dari covid-19. Amin.

    ReplyDelete
  10. Betul. Kena takut dengan semua orang, walau saudara mara sendiri. Sedih tengok angka kematian makin meningkat

    ReplyDelete
  11. Kenapa masih ada yg x percaya pelik betul sejenis manusia yg mcm tu..bior yg kate xpercaya tu dia kena covid baru tahu..sakitnya mcm mana....haaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »