Monday, June 14, 2021

Minuman | Koko Assyafi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha pertama kali cuba minuman koko ini.. Sedap rasanya.. Pekat dan secukup rasa.. Suka minum panas-panas, menyegarkan dan menenangkan.. Koko ini antara minuman yang bagus untuk tenangkan perasaan.. Coklatkan.. Sha suka rasa dia.. 

Ada 20 sachet dalam 1 paket ini..

Rasanya pekat dan menyegarkan..

7 comments:

  1. Sedap tu. Saya dah kurang minum koko atau Milo. Banyak minum Ribena je. 😂

    ReplyDelete
  2. setakat ni, selain milo, susah sikit tekak nk terima hehe

    ReplyDelete
  3. Kita suka ovaltine tapi sesekali layan koko jenama lain emm ok je kan. Dah banyak dan macam2 jenama la ni

    ReplyDelete
  4. nampak sedap sebab coklat dia pekat

    ReplyDelete
  5. bunyiii sedap ni kak sha.. nak cuba la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »