Sunday, June 13, 2021

Makanan | Roma Biskut Kelapa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya berjaya juga Sha jumpa biskut yang di idam-idamkan Imani.. Biskut ini dia nampak dalam iklan, Sha pula memang tak tengok.. Jenuhlah mencari.. Sehari sebelum PKPD, Sha beli telur dan jajan untuk anak-anak tu yang terjumpa biskut ini.. Memang sedap dan berbaloi dibeli.. hahaha.. Patutlah Imani nak sangat.. Memang bestlah makan biskut ini.. Harganya pun mampu beli gitu.. Rasa dia lemak dan tak adalah manis.. Boleh makan macam tu saja ataupun cicah dengan air teh kata Imani.. hehehe.. Suka dia bila Sha bawa balik biskut ini..

RM4.90 untuk sebungkus besar..

Ada 16 peket kecil..

Dalam 1 peket kecil ada 6 keping biskut.. Sekali hadap je, dah habis..

7 comments:

  1. Pernah dah makan biskut ni. Tapi tak pernah jumpa lagi yang ada paket kecil macam tu.

    ReplyDelete
  2. Biskut ni memang sedap. Rasa pun tak manis sangat

    ReplyDelete
  3. sedap ni bikin kudapan sambil tengok movie hehe

    ReplyDelete
  4. Memang sedappppp biskut roma ni, makan sambil tengok drama, tahu tahu habis je kak sha hahahaha

    ReplyDelete
  5. biskut ni mmg sedap.. sllu beli kat mydin.. hihi

    ReplyDelete
  6. Best ni. Makan sambil tengok TV. 😃

    ReplyDelete
  7. ha ha ha iklan ni kalu keluar kat tv, sure aida & anak2 terikut nyanyi, "roma biskut kelapaaaa" :) ha ha ha... nanti nak carik la biskut ni. tak teringat mencarinya kalau beli brg kat kedai.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »