Thursday, June 10, 2021

Day 2 PKPD PSAS | Sumbangan dan Hadiah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini terima khabar gembira, ada sumbangan yang nak diberikan kepada penghuni kuarters juga.. Ingatkan hanya untuk pelajar sahaja... Selain dari sumbangan, Sha juga turut menerima satu bungkusan misteri.. Ini kita cerita dalam entry lain lah ye..

Menu sarapan hari ini.. Nasi goreng cina bersama teh o limau panas..

Merasmikan ampaian DIY.. hehehe.. Dah macam dobi dah.. Bergantungan baju-baju Sha.. hehehe..

Kakak fokus buat iNilam.. hehehe..


Menerima sumbangan bahan mentah, jagung dan seekor ayam.. Alhamdulillah.. Selamat dah kukus 3 tongkol jagung, 1 tongkol lagi kita buat bubur esok petang.. Ayam tu nyaris tak hancur dipotong.. hahaha.. Biasa beli dah siap potong, bila terima seekor cengginie memang tak tahu nak katalah.. Ayam tu pun selamat dah dipotong, dibersihkan, diasingkan dan diperap..

13 comments:

  1. Kenapa rasa kesian pulak tengok ayam tu? 😅

    ReplyDelete
  2. Moga dipermudahkan segala urusan Sha sekeluarga. Take care ye!

    ReplyDelete
  3. wah syukur dapat sumbangan...rezeki tu..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, ada juga yg sudi memberi bantuan, semoga ok saja kat sana kak.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki tu. Semuga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  6. Murah rezeki Kak Sha bulan ni.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »