Monday, June 21, 2021

Ulang Tahun Kelahiran Amani #PKPD

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam ulang tahun kelahiran Amani yang ke 11 tahun.. Sekejap je dah 11 tahun berlalu.. Kehadirannya yang mengajar Sha mengenai banyak perkara.. Kerananya juga Sha lebih memahami ibu dan abah Sha.. Alhamdulillah, Amani membesar dengan baik dan sentiasa mendengar kata.. Semoga terus menjadi anak yang baik, solehah dan dirahmati Allah..

Disebabkan PKPD, tak adalah buat makan-makan ke apa.. Nak belanja Amani makanan kesukaan dia pun tak boleh.. Mujurlah dah beli siap hadiah dia sebelum PKPD.. Sukalah dia dapat hadiah tu.. Boleh berDIY lah dia lepas ini dengan adik dia.. hehehe.. Tak boleh beli satu, kena beli dua.. Adik pun nak juga ye..


Jiran atas bagi kek.. Kebetulan ulang tahun Amani.. Sedap keknya..

Jiran sebelah rumah bagi.. Nanti nak hantar buat blouse budak berdua ini..

19 comments:

  1. happy birthday amani..sama birthday anak akak smlm...nanti lps PKPD bole celebrates..nasibaik jiran bagi kek ye

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday Amani. Jadi anak yang taat ibu dan ayah. In shaa Allah akan jadi anak yang solehah. Rezeki pemberian jiran, mudah-mudahan berlipatganda Allah kurniakan kebaikan kepadanya.

    ReplyDelete
  3. Sanah Helwah Amani... kesian dia tak dapat nak sambut macam biasa dek kerana pkpd... mujur jiran bg kek ye kak, hadiah ada kira oklah.. dia mesti paham dah

    ReplyDelete
  4. Alahamdulillah semuga amani menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir, Amani. Semoga menjadi anak yang solehah dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  6. sakit tangan dok buat gelang tu..AD ada satu beli utk anak buah..diy dengan diaorng..
    happy belated birthday amani. cantik nya kain dia

    ReplyDelete
  7. selamat ulang tahun kelahiran buat Amani....
    Semoga sentiasa berjaya dalam hidup :)

    ReplyDelete
  8. happy birthday utk amani! =)

    ReplyDelete
  9. Hepi belated birthday Amani. Semoga menjadi anak solehah dan bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  10. Happy birthday Amani...semoga jadi anak solehah kebanggan ibu ayah

    ReplyDelete
  11. Happy Birthday Amani. Semoga membesar dengan sihat, jadi anak solehah dan insan berguna kepada agama dan negara. amin.

    ReplyDelete
  12. Selamat hari lahir Amani! Semoga menjadi anak yang solehah dan taat pada Allah dan ibubapa. Semoga dilimpahkan rezeki yang berterusan! :)

    ReplyDelete
  13. macam cantik je kain pasang batik tu. Happy belated birthday amani :)

    ReplyDelete
  14. appy belated birthday amani... semoga membesar menjadi anak kebanggaan keluarga dan agama

    ReplyDelete
  15. Happy belated birthday amani.. semoga menjadi anak yg solehah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »