Friday, June 11, 2021

Hadiah Dari Sepupu

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha ada terima mesej dari sepupu Sha bertanyakan buku terbaru Teme Abdullah.. Sha maklumkan yang Sha memang tak membeli.. Semalam petang sebuah bungkusan sampai ke tangan Sha.. Isi dalamnya agak mengejutkan jugalah.. Buku dan beberapa barangan lain.. Memang mengujakan bila terima buku yang paling baru dari Teme Abdullah ini..

Set buku Teme Abdullah yang bertajuk Kapal Terakhir Di Dunia dan cenderahati istimewa..

Sehelai kain batik, sebungkus Koko Assyafi (20 sachet), pin tudung dan krim sapuan Bidara..

12 comments:

  1. wah senangnya dapat hadiah...
    salam perkenalan dari saya..
    saya follow blognya
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan.. terima kasih follow blog saya..

      Delete
  2. Seronoknya dapat hadiah buku.
    Saya belum pernah baca karya Teme, nampaknya penulis terkenal jugak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karya beliau menarik dibaca.. Ada beberapa karya beliau yang saya dah baca..

      Delete
  3. Seronoknya dapat hadiah surprise!
    Oh! Temeriti ada buku baru ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. Sha pun baru tahu beliau ada keluar buku baru..

      Delete
  4. Penulis Teme Abdullah tu ok tak ceritanya. Nanti dah baca review le ceritanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak juga buku beliau yang menarik.. Ada beberapa buah yang Sha dah baca..
      Nanti Sha selesai baca kedua-dua buku ini, Sha buat review ye..

      Delete
  5. Tak pernah lagi baca buku karya penulis Teme ni tapi selalu nampak orang kongsikan tentang buku beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best juga karya-karya beliau.. Nanti bolehlah Jannah cuba baca..

      Delete
  6. Uishhh buku Teme lah! Selalu nampak orang kongsi beli buku Teme tapi saya masih tak ada kesempatan nak beli. Nanti kak sha review buku Teme ni boleh takkk hehehe. Macam menarik!

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah rezeki sha :)
    selamat membaca buku baru tu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »