Friday, June 18, 2021

Random Photo #15 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

PKPD masih lagi dilaksanakan di tempat Sha ini.. Masih menhitung hari bilakah akhirnya.. Lemas terkurung dalam rumah tak dapat keluar.. Namun arahan perlu dipatuhi demi kesihatan bersama.. Setiap harilah check MySejahtera, namun belum berpeluang diberikan vaksin..

Menu berbuka hari terakhir puasa 6.. Sha buat spaghetti spiral sos keju.. Lama tak makan spaghetti kan.. hehehe..

Buah gajus, rasanya kelat manis..

Stok sambal kicap jenama Enaq dan kicap pedas Enaq.. Sambal kicap tu kesukaan Amani.. Sha beli di Shopee.. Pembungkusan dia memang kemas dan terbaik.. Kicap tu semua sampai dalam keadaan baik..

Siap dapat sample kicap lemak manis dan klasik percuma lagi.. hehehe..
Alhamdulillah.. Masih lagi menerima data free dari Shopee.. Tu yang rajin beli dari shopee walaupun kicap.. Hehehe.. Bolehlah anak-anak guna untuk PDPR sepanjang PKPD/PKP ini..

Jenuh pujuk budak ini mengaji.. Hehehe.. Banyak soal jawabnya.. Memang kena jiwa kental kalau mengajar yang kecik ini.. hehehe..

Rezeki malam Ahad, ada frontliner yang bertugas di kawasan kami ini yang datang menghantar.. 

Cubaan menanam jagung dalam pasu.. Nampak cantik besarnya..

12 comments:

  1. tak pernah jumpa buah gajus ni, memang kelat ke rasanya?

    https://www.tiarasaphire.com/2021/06/drama-love-elsa-2021.html

    ReplyDelete
  2. salams pagi jumaat sha, kak mieja datang sini:)

    ReplyDelete
  3. Hahahaa...tang mengaji tu memang samalah kita. Terpaksalah pujuk, guna diplomasi macam-macam. Budak sekarang ni tak sama dengan zaman sebelum alaf 21.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak.. Kadang kita yang letih.. Memujuk je dah setengah jam.. hehehe..

      Delete
  4. Macam sedap roti tu. Murah rezeki Kak Sha.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Pengasuh anak Sha yang bagi.. Dia ada tanam dekat tepi rumah..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »