Sunday, June 20, 2021

Wall's Paddle Pop: Tornado Grape

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ye.. Inilah aiskrim yang Sha cari sebenarnya.. Harganya RM1 dan menjadi kesukaan Imani.. Namun bila Sha dah makan, Sha pun suka.. Gabungan rasa strawberi dan jeli anggur, memang mengancam dan ohsem sangat.. Sha ada mention pasal aiskrim ini di Entry Wall's Paddle Pop: Twister Mermaid.. Sha akan makan bahagian jeli anggur dia dulu sampai habis baru makan aiskrim strawberry.. hehehe.. Sebab jeli tu dia nipis je tak adalah tebal sangat.. Tapi bestlah bila kunya sebab kenyal kan..

RM1

Jeli anggur tu bahagian luar aiskrim.. Yang ini..

Aiskrim strawberinya akan dapat dirasa bila habis makan jeli anggur tu..

8 comments:

  1. kak mieja tengok pon terliur sha :)

    ReplyDelete
  2. Macam-macam flavour aiskrim paddle pop ya. Akak dah lama tak makan paddle pop.

    ReplyDelete
  3. kalau keluaran walls mmg sedap sha..betul x..

    ReplyDelete
  4. Tak pernah cuba lagi aiskrim ni. Lama dah tak membeli aiskrim rasanya.

    ReplyDelete
  5. rasanya ada jugak flavor lain tapi konsep macam ni kan? Jeli dia tu memang sedap kan

    ReplyDelete
  6. murah je tu boleh laa borong 10 ketui😊😊

    ReplyDelete
  7. Murahnyaa nanti boleh la cari

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »