Wednesday, October 27, 2021

Filem US | The Curse of Sleeping Beauty (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sesekali layan filem macam ini best juga.. Jauh menyimpang dari cerita asal dia.. Seram dan menakutkan.. Manusia ni, lagi dilarang lagi syok nak buat.. Tambah kalau yang menggoda tu perempuan cantik.. Hahaha.. elok-elok demon tu tidur, dikejutkan.. Lain kali baca buku tu bagi habis, bukannya baca separuh terus pergi buka bilik rahsia dan cium demon.. Hahaha.. Pakciknya pun, tinggalkan surat dengan arahan yang jelas.. Barulah anak saudara tak buat perkara yang dilarang.. Tak payah nak kias-kias.. Buang masa.. Hahaha.. Tapi best filem ini.. Karang kalau Thomas tak langgar arahan, tak jadilah filem kan.. Sha tengok filem ini pun sebab poster dia cantik.. Boleh gitu.. hehehe..

The Curse of Sleeping Beauty
2016 ‧ Horror/Fantasy ‧ 1h 29m
A man inherits an ancestral mansion and an ancient curse stemming back to the Crusades. As he battles to keep demons in the house at bay, he tries to awaken the beautiful Briar Rose to rescue her from a terrifying netherworld.

3 comments:

  1. Ammi selalu gelojoh camtu. Kalau tgk tutorial.. Tak sempat tgk habis dah buat. Gelabah je

    ReplyDelete
  2. Fairy tale version dark. best gak ni

    ReplyDelete
  3. poster dia cantik, pelakonnya pun cantik juga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »