Monday, October 4, 2021

Wall's Top Ten Chocolate

Assalamualaikum..
hye semua..

Jom layan aiskrim coklat yang disaluti coklat berhias kacang.. Pergh!! Layan weih.. Meriah coklat luar dan dalam lepas tu ada pula ketulan-ketulan kacang menghiasi bahagian luar.. Memang puaslah makan aiskrim ini.. Buat penggemar coklat pasti puas hati punya.. Harga pun berbaloi sangat untuk dibeli.. Tak sampai RM2 tapi rasa yang mewah menghiasi mulut anda.. hehehe..

RM1.80

Kemain banyak kacang dia.. Memang puas hatilah..

Aiskrim dalam dia dah tentulah coklat..

10 comments:

  1. Cuaca tengah panas ni..fuh memang nikmat.

    ReplyDelete
  2. Nampak kat 7e hari tu. Nasib baik tak beli sebab ada kacang. 😭

    ReplyDelete
  3. Murah dan berbaloi... LeYa pun suka dan repeat banyak kali juga dah

    ReplyDelete
  4. Kacang tu membuatkan aiskrim ni nampak sedap.

    ReplyDelete
  5. Betul betul ... aiskrim nilah pelepas gian kalau tak dapat magnum.. hehehe. Harga pun marhain friendly

    ReplyDelete
  6. Aduhaiiii dah nampak hari tu kat 711 tapi tak tergerak lah pulak nak buka peti doraemon dia...hish mengoda sungguh ni...akan ku carik semula

    ReplyDelete
  7. alternatif kalau nak aiskrim rasa mewah, harga marhein

    ReplyDelete
  8. salah 1 ice cream favourite syu. suka yg coklat jgk hihi.

    ReplyDelete
  9. antara aiskirm yg menjadi feveret ccl , lagi sedap berbanding conetto dan aiskrim magnum

    ReplyDelete
  10. Sedappp.. makan byk kali pun xjemu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »