Sunday, October 31, 2021

Edisi Lokal: Nescafe Pandan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Serius sedap.. Bau pandan yang memikat dan yang paling penting tak manis.. sedang elok je rasa dia.. Tapi tu lah, susah sangat mencarinya.. Ini pun kawan pejabat Sha bagi.. Dia jumpa dekat Shell di area Kuala Lumpur.. Dibelikan satu untuk Sha.. Dekat area tempat Sha ini memang tak berjumpa pun.. Jenuh keluar masuk Petronas dan 7Eleven.. Hehehe.. 

RM2.10

6 comments:

  1. ada yang gula melaka tu pon buleh tahan jugak tauu . sedapp gilaa :)

    ReplyDelete
  2. alamak.. terbau bau pandan nya kat sini.kena gi cari ni..

    ReplyDelete
  3. boss ammi sukalah kot..dia segala benda kalau berpandan dia suka. hisap vape perisa pandan

    ReplyDelete
  4. ada jugak nampak dekat stesen minyak tapi tak berani nak try

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »