Tuesday, October 5, 2021

Wall's Top Ten Vanilla

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kalau sebelum ini Sha kongsikan yang coklat, kali ini versi coklat vanila pula.. Aiskrim vanila yang disaluti coklat dibahagian luarnya.. Coklat yang bukan nipis ye, lepas tu dihiasi ketulan kacang yang sangat meriah.. Memang berbaloi dibeli.. Buat penggemar vanila dan coklat, pasti anda akan menyukai aiskrim ini.. Gigitan demi gigitan yang memuaskan mulut dan tekak.. Panas-panas ni memang sedang eloklah layan aiskrim ini.. Lega je tekak.. hehehe..

RM1.80

Nampak tak betapa meriahnya kacang dia.. Coklat tu pun tebal..

10 comments:

  1. LH tak suka makan aiskrim macam ni. Tak berapa gemar coklat. Tapi, mama suka betul aiskrim ni. Kalau pergi kedai beli barang, mesti nak aiskrim ni je

    ReplyDelete
  2. my fav..tapi yg flavor choc... yummy!

    ReplyDelete
  3. Wah, nampak menyelerakan. Ada kat 7e tak?

    ReplyDelete
  4. yang ni saya pernah makan. terkejut masa nak bayar sebab tak sangka murah

    ReplyDelete
  5. Adeh... Macam nak pergi cari je ni... Terasa nak makan aiskrim juga lah

    ReplyDelete
  6. sedapnya. harga pun tak mahal sangat :)

    ReplyDelete
  7. sedap setanding aiskrim magnum . harga pun memang murah

    ReplyDelete
  8. Sedap aiskrim disaluti coklat dan kekacang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »