Friday, October 8, 2021

Nescafe Kopitiam: Kopi Cham

Assalamualaikum..
Hye semua..

Siri kopitiam ini Sha dah rasa semua kalau campur yang ini.. Sha ragu-ragu sebenarnya nak beli dan minum sebab ada perkataan Milk Tea.. Bagaimanalah agaknya rasa dia bila teh dan kopi bergabung.. Hahaha.. Tak terbayang.. Beranikan diri beli setin dan cuba.. Okaylah.. Rasa dia tak adalah teruk sangat.. Masih lagi kopi yang sedap dan dihujungnya baru terasa teh.. 
Sha beli di kedai ECO.. RM2.10 je setin..

Kalau nak cari rasa lain yang versi Kopitiam ini, bolehlah jenguk kedai ECO.. Memang ada semua rasa.. Cantik je dia susun tin-tin tu dekat rak..

5 comments:

  1. lama sgt x minum kopi dlm tin ni...sbb manis sgt rasanya.

    ReplyDelete
  2. menarik tuh.... minum sejuk mesti layan

    ReplyDelete
  3. Curios nak tahu rasanya tu. Cantik design tin kopi ni. KakSha dah boleh buat koleksi tin minuman kopi ni :)

    ReplyDelete
  4. Nampak jugak tp tak berani beli haha

    ReplyDelete
  5. betul tue, beli di kedai eco murah berbaloi-baloi , rasanya tetap sama seperti beli di supermarket , bezanya cuma harga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »