Thursday, October 14, 2021

Filem Animasi | Resident Evil: Infinite Darkness (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

memang mendebarkan dan menggerunkan.. Cuma babak zombie tu tak banyak sangatlah.. Lebih pada perjuangan Jason yang dijangkiti tapi berada dalam kawalan oleh sejenis ubat yang mampu mengekang virus tu dari menukar manusia kepada zombie.. Jason ini dia nak bongkarkan punca virus zombie ini dan usaha Wilson yang ingin mencipta askar super untuk digunakan dalam peperangan.. Bila ketamakkan berleluasa kan..

Resident Evil: Infinite Darkness
2021 ‧ Action ‧ 1 season (4 ep)
Genre: Action| Japanese horror;
Adapted from Resident Evil
Federal agent Leon S. Kennedy teams up with TerraSave staff member Claire Redfield to investigate a zombie outbreak.

2 comments:

  1. Bila time pandemik ni citer macam tu lah seronok nak tonton kan.

    ReplyDelete
  2. macam-macam agenda orang yang tamak haloba ni kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »