Wednesday, October 27, 2021

Nestle Fitnesse Quinoa, Almonds & Chocolate Granola Oats

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat penggemar coklat, granola yang ini pasti akan disukai anda sebab ada ketulan coklat.. Selain tu ada kepingan badam juga.. Memang sedap dimakan begitu sahaja ataupun taburkan diatas minuman oat anda.. Boleh juga dimakan bersama susu.. Sha makan dengan susu je sebagai sarapan atau pun makan malam.. Memang mengenyangkan untuk Sha..

Nestle Fitnesse Quinoa, Almonds & Chocolate Granola Oats (300g) - RM13.15
Crunchy clusters of wholegrain oats, almonds flake and chocolate

Dapatlah sebekas.. Tahan seminggu ini..

Makan dengan susu.. Sedap sebab crunchy dan ada kepingan kacang badam berserta ketulan coklat..

7 comments:

  1. Saya pun penggemar granola coklat jugak. Boleh try ni

    ReplyDelete
  2. ayu kalu makan cereals, memang mkn mcm tu je..yes, without milk

    ReplyDelete
  3. menarik ni. boleh cuba nanti.

    ReplyDelete
  4. Asal tgk org review je nak beli.. Pastu lupa. Pasni ammi letak terus kat "to buy" list ammi ye

    ReplyDelete
  5. Ada nampak ni tadi dekat TESCO.Nak beli, tapi dah ada rolled oats kat rumah. Takut tak termakan nanti😅

    ReplyDelete
  6. sedapnya bila dijadikan breakfast!

    ReplyDelete
  7. Bila masuk bekas tu baru nampak macam banyak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »