Monday, October 11, 2021

Nestle Ice Cream Lime and Vanilla

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aiskrim ini macam Wall's Solero Split Lime & Vanilla.. Rasa limau dibahagian luar dan vanila di bahagian dalam.. Amani tak suka yang ini, dia kata rasa tak sama.. Hahaha.. Sha rasa macam lebih kurang je cuma dari segi kuantiti tu nampak berbezalah.. Versi nestle ini kalau tengok yang konfeksi limau tu lebih banyak dari Vanila.. Sha memang suka limau jadi, Sha puas hatilah yang versi Nestle ini.. Harga pula sama je.. RM 1.. Jadi berbaloilah untuk dibeli..

RM1

Konfeksi hijau berperisa limau yang menyelerakan..

Tebal juga lapisan konfeksi hijau tu.. Perisa vanila di bahagian dalam tak adalah tebal..

7 comments:

  1. sedapnya.. terasa limaunya smpai ke sni.. haha

    ReplyDelete
  2. ni kalu makan ngantuk2..dap ni.sbb ada masam2 tu..

    ReplyDelete
  3. mmg sedap flava ni sha..shida pn suka..

    ReplyDelete
  4. Pernah makan.. Sedap ammi suka. Rasa xdelah pelik merapu

    ReplyDelete
  5. Musim Musim panas makan aiskrim ni memang segar terus rasa 🤤

    ReplyDelete
  6. Sekali imbas tengok macam Wall's Solero Split Lime & Vanilla tu, rupanya berbeza. Sebab lapisan lime tu lebih tebal. Jadi rasa lime tu lebih laah kan.

    ReplyDelete
  7. Yang ni pun suka, solero pun suka. Aiskrim lime dan vanila ni memang suka dari kecik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »