Sunday, October 24, 2021

Nestle Ice Cream La Cremeria Absolutely Almond

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aduh!! Heaven betul bila makan aiskrim ini.. Lapisan coklat yang tebal dengan ketulan kacang badam yang banyak.. Memang puas hatilah makan.. Sesekali beli demi menyenangkan tekak dan melegakan ketegangan kerja.. Gitu.. Ini antara aiskrim yang disukai Sha.. Sedap hingga termimpi-mimpi.. hahaha..


Nampak tak betapa banyaknya ketulan kacang badam dibahagian coklat yang menyalut aiskrim vanila.. Bahagia owh bila tengok kacang badam banyak macam tu..

8 comments:

  1. memang sedap aiskrim ni, harga pun sedap juga..haha

    ReplyDelete
  2. Tak pernah cuba lagi yang perisa badam ni. Pernah beli yang perisa mint je.

    ReplyDelete
  3. Rasa lemak kacang badam tu aduhai. Ngences.

    ReplyDelete
  4. sedap ni... suami selalu belikan anak anak.. mama yang manis manis ni tengok aje la...

    ReplyDelete
  5. Haisss tengok ni rasa nak makan eskerem lak.. haha

    ReplyDelete
  6. dah pernah makan tapi itu la terlampau manis untuk saya

    ReplyDelete
  7. terliur plak tengok..rasa nak makan eskrem dah ni

    ReplyDelete
  8. tak pernah makan lagi sebab takut manis sangat walaupun badam tu menggoda

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »