Saturday, October 30, 2021

Massimo Burrosa Tiramisu & Red Velvet Cake

Assalamualaikum..
Hye semua..

Berjaya juga jumpa dua lagi kek dari siri Burrosa ini.. hehehe.. Sama je macam sebelum ini.. Kek tanpa krim.. Kalau tengok dekat pembungkusan tu macam ada krim.. Hehehe.. Keknya sedap dan tak kering sangat.. Ada lembap-lembap sikit..


Ini Red velvet.. Okaylah sedap je.. Nak lagi best makan kek ini dan minum kopi.. kikikiki..

Ini pula tiramisu.. Yang ini best sebab ada rasa dan bau kopi.. Kesukaan Sha kan..

1 comment:

  1. Peminat kopi segalanya pun nak bau kopi. Pewangi kereta pun ammi beli bau kopi Hahaha boleh?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »