Saturday, October 9, 2021

Three Tea Teh C Special Caramel

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha dapat beli yang teh je.. Kopi tak jumpa lagi.. Kali ini teh ini ada caramel tapi tak adalah manis melampau.. Rasa teh nya okaylah.. Sha beli sekadar nak rasa je.. Untuk penggemar teh pasti akan sukakan versi yang ini.. Berbaloilah harga dia tu sebab rasa yang premium.. hehehe.. Sha beli dekat 7Eleven ye..

RM3.90

7 comments:

  1. Nampak sedap ❤️ Dah lama tak layan teh ais mcm ni

    ReplyDelete
  2. Tak pernah nampak lagi minuman ni di 7 Eleven.

    ReplyDelete
  3. Yup..sedap, kena dengan selera ngeteh saya.

    ReplyDelete
  4. Tak berapa gemar teh sgt.. utk cuba boleh la

    ReplyDelete
  5. cantik design tinnya... nampak menyelerakan

    ReplyDelete
  6. Wahh teh caramel pun ada. Macam macam versi kopi dan teh sekarang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »