Friday, October 22, 2021

Makanan | Oreo Fizzy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jumpa juga Oreo ini.. hehehe.. Sha cari jugalah lepas di tag di IG oleh Anis.. hehehe.. Kemudiannya jumpa di MyNews.. Belilah satu untuk rasa dan juga entry di blog.. Dari segi rasa, untuk Sha biasa je.. Tak berapa minat sebab oren dengan oreo macam tak kena.. hahaha.. Lepas tu bila korang gigit akan ada gula-gula oren kecil dekat cream oren dia tu.. Jafi pelik pula rasa dia.. Sha makan tanpa cream oren tu, kemudian baru makan cream oren tu.. Baru rasa dia tak jadi pelik.. hahaha.. Ini tekak Sha tau..

Tag by Anies di IG..

RM3.90 - jumpa di MyNews..

Cream oren dengan gula oren kecil dekat cream tu..

5 comments:

  1. Pertama kali nampak Oreo Frizzy ni.

    ReplyDelete
  2. x suka sgt oreo..manis. kalau beli pun yg coklat jer. or utk anak2...diaorang suka yg oreo ori tu

    ReplyDelete
  3. manis sangat tak kak? dana oreo ni kadang manis sangat tak berapa minat... suka yang pahit2 sikit

    ReplyDelete
  4. ingatkan perisa air oren bergas macam air Fanta sbb namanya fizzy. tapi memang agak pelik juga fikirkan kombinasi oren dan coklat. macam tak kena haha

    ReplyDelete
  5. haha. Anies memang tau. suka menghasut bab makanan ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »