Tuesday, October 5, 2021

Farm Fresh Almond Milk Unsweetened

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat mereka yang menggemari susu badam tapi tak suka manis, air ini pasti akan jadi kegemaran anda.. Hanya ada rasa susu dan badam.. Sedap je pada Sha walaupun tak ada manis.. Memang rasa badam yang pekat dan mewah memenuhi mulut anda.. Berbaloi-baloi.. Sha rasa setakat ini keluaran Farm fresh ini sangat kena dengan tekak Sha, tak kisahlah manis atau tak.. Sedap je pada Sha.. Rasa badam dan susu tu digabung dengan cantik..


8 comments:

  1. Hari tu ada orang jual produk susu farm. Ada lah pulak perisa pisang. Sedapnya terubat rindu susu pisang korea ahaks

    ReplyDelete
  2. Belum try lagi... InsyaAllah nanti keluar boleh gi cari

    ReplyDelete
  3. farm fresh pun susu memang sedap, tapi dana tak pernah cuba lagi yang badam ni kak

    ReplyDelete
  4. Favourite saya ni sebab tak manis

    ReplyDelete
  5. Saya pun dah cuba air ni. Memang sedap.

    ReplyDelete
  6. Farm fresh ni belum cuba lagi. Tapi pernah cuba brand lain. Sedap gabungan almond dan susu.

    ReplyDelete
  7. Dh cuba tp mcm xkena tekak nina.. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »