Thursday, October 14, 2021

Maggi Pazzta Mushroom Penne

Assalamualaikum..
Hye semua..

Saja sha beli jenis yang ini untuk dicuba.. Rasanya okaylah tapi tak sesedap yang keju makaroni tu.. Anak-anak Sha tak berapa suka yang ini.. Jadinya Sha makan sorang jelah.. Ada cendawan dan hiasan lainnya.. Cara memasak pun mudah je..

Maggi Pazzta Mushroom Penne (70g)
Bagaimana hendak masak:
1. Masukkan pasta, perasa dan 250ml air ke dalam periuk dan gaul rata
2. Didihkan selama 3 minit. Kacau sekali sekala
3. Sedia untuk dihidangkan !!!

4 comments:

  1. Ammi ada beli gak haritu..lupa pulak tentang mende alah ni. tulah masalahnya dgn ammi..suka membeli pastu terperuk

    ReplyDelete
  2. wah dah ada pasta segera...mudah kan

    ReplyDelete
  3. ooo jenis berkuah ya... sy igt jenis kering

    ReplyDelete
  4. nasib lah tak banyak sangat satu hidangan tu. kalau tak jenuh kaksha nak habiskan sorang

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »