Tuesday, October 12, 2021

Hershey's Nuggets: Creamy Rose

Assalamualaikum..
Hye semua..

Macam menarik pula bila tengok coklat Hershey's ini sebab creamy rose katanya.. Bau dia wangi.. Rasa coklat putih dia tak manis sangat dan rasa creamy rose tu sangat sebati bersama.. hahaha.. Coklat ini kalau buat hadiah untuk yang tersayang memang nampak sweet dan manis gitu..

Beli dekat 7Eleven, harganya dah lupa.. hahaha..

Ada 3pcs..

Dalam dia coklat putih rupanya.. Lepas tu ada inti pink rasa rose kat bahagian tengah dia..

7 comments:

  1. ayu kureng skt white choc ni, kalu dark choc..memang x leh tgk.

    ReplyDelete
  2. wahhh menarik, sebab inti pink nya tu

    ReplyDelete
  3. menariknya hershey's nuggets ni. comel tengok. Kalau jumpa nak beli jugaklah.

    ReplyDelete
  4. ingatkan coklat bentuk bar sebab panjang. seketul-seketul rupanya. perisa ros-ros ni sesuai jadi hadiah tersayang hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »