Wednesday, December 30, 2020

Limited Edition | Mighty White: Korean Spicy Chicken Bun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ada yang dah pernah makan roti ini..? Sha pun baru pertama kali jumpa, keluaran Mighty White.. Warna rotinya hitam dengan sambal ayam pedas.. Rasa sekali jelah.. Memang tak beli lagi.. Tak mampu Sha nak makan, pedasnya tak sesuai dengan tekak dan perut Sha.. hehehe.. Pedas dia lain tak macam pedas sambal bilis tau.. Lepas tu tak nampak ayamnya.. hahaha.. Jenuh cari.. 

RM2 sebungkus..

Kemain warna dia..

Tak ada ketulan ayam pun.. Kemain merah sambal dia.. Pedas wei.. Kalau tak makan pedas macam Sha, memang akan terasa kepedasannya.. Kalau suka pedas, biasa je pedas ini..

3 comments:

  1. ehem ehem.. ada sesuatu untuk anda disini :
    https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/12/top-commentators-2020-blog.html

    ReplyDelete
  2. oh ada limited edition ..tk pernh tgk lg..utk peminat menu korea yg suka pedas sure suka la bun ni

    ReplyDelete
  3. Kena say no siap siap ni.. sbb tak tahan pedas

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »